Instagram

Accounting Supervisor

Popis pozice

Náplň práce

Jako Accounting Supervisor budete nápomocni při dohledu nad finančními aspekty a účetními funkcemi společnosti. Vaší primární úlohou bude udržovat finanční integritu, zajišťovat dodržování předpisů, poskytovat finanční informace pro rozhodování a přispívat k celkovému úspěchu a udržitelnosti společnosti.

Odpovědnosti:

  • Zajištění přesné a včasné přípravy účetních závěrek, včetně rozvahy, výkazu zisků a ztrát a výkazu peněžních toků, v souladu s účetními standardy (local GAAP),
  • Koordinace s interními a externími auditory, zajištění včasného dokončení auditů a implementace doporučení k řešení jakýchkoli zjištěných problémů,
  • Dohled nad daňovým plánováním, dodržováním předpisů a vykazováním, zajišťováním dodržování daňových předpisů, spolupráce na přípravě přiznání k Dani z příjmů a příprava přiznání k DPH a dani z nemovitosti,
  • Vypracování a udržování účetních zásad, postupů a vnitřních kontrol k zajištění souladu s regulačními požadavky na ochranu majetku společnosti,
  • Dohled a řízení účetního týmu, delegování odpovědností, poskytování poradenství a dohled nad jeho prací s cílem zajistit přesné a efektivní finanční operace.

Požadovaná kvalifikace:

  • Bakalářský titul v oblasti účetnictví/financí
  • Min. 3 roky praxe v oblasti účetnictví a/nebo financí
  • Anglický jazyk - úroveň pokročilý B2
  • Microsoft office - úroveň pokročilý
  • Znalost US GAAP/IFRS výhodou
  • CPA (certifikovaný účetní) nebo rovnocenná certifikace výhodou
  • Zkušenost s vedením menšího týmu podřízených

Osobnostní předpoklady:

  • Dovednosti v oblasti řízení změn a zlepšování procesů
  • Dobré počítačové dovednosti, zejména v Excelu
  • Zkušenosti s prací v týmu
  • Silné analytické schopnosti a kritické myšlení
  • Komunikační dovednosti

Co nabízíme?

  • Příležitost pracovat pro jeden z největších řetězců na světě.
  • Komplexní balíček benefitů, který zahrnuje: příspěvek na mobilní telefon, příspěvek na vzdělávání a volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, notebook, příspěvek na dopravu a mnoho dalších...
  • Bezplatné služby odborného psychologického poradenství zaměřené na podporu celkové pohody a duševního zdraví
  • Finanční bonus za doporučení kandidáta
  • Kurzy anglického jazyka
  • Multisport karta
  • Možnost práce z domova
  • 3 dny sick days ročně
  • 25 dnů placené dovolené pro každého
  • Příležitosti k růstu
  • A spousta drobností během roku

Nabízíme

  • Mobilní telefon

  • Sleva na firemní výrobky/služby

  • Notebook

  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění

  • Stravenky/příspěvek na stravování

  • Dovolená 5 týdnů

  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

  • Možnost občasné práce z domova

  • 13. plat

Požadujeme

  • Vysokoškolské / univerzitní

  • Angličtina (Středně pokročilá)

Informace o firmě


Mekáč není jen obyčejná škola – je to místo, kde se tvůj život stává dobrodružstvím. U nás nejsou hranice, jen příležitosti. Co takhle se stát manažerem? V Mekáči to není jen sen – je to realita. Plánuj směny, ved tým, rozvíjej se a motivuj své vrstevníky. První kroky na cestě k úspěchu začínají u hranolek, ale ve dvaceti můžeš už vést celou restauraci. A nejen to – staneš se žádaným artiklem pro společnosti, které hledají mladé lidi s komunikačními dovednostmi, schopností rozhodování a zodpovědností. Začít v Mekáči je snadné. Mrkni na web nebo zajdi rovnou do restaurace. Ať už budeš pracovat u hranolek nebo se postupně vypracuješ na manažera, bude to pro tebe skvělá zkušenost! Všechno ti ukážeme, aby jsi získal/a #SkillsForLife. Hodně štěstí!