Accounting Supervisor

Popis pozice
Náplň práce
Jako Accounting Supervisor budete nápomocni při dohledu nad finančními aspekty a účetními funkcemi společnosti. Vaší primární úlohou bude udržovat finanční integritu, zajišťovat dodržování předpisů, poskytovat finanční informace pro rozhodování a přispívat k celkovému úspěchu a udržitelnosti společnosti.
Odpovědnosti:
- Zajištění přesné a včasné přípravy účetních závěrek, včetně rozvahy, výkazu zisků a ztrát a výkazu peněžních toků, v souladu s účetními standardy (local GAAP),
- Koordinace s interními a externími auditory, zajištění včasného dokončení auditů a implementace doporučení k řešení jakýchkoli zjištěných problémů,
- Dohled nad daňovým plánováním, dodržováním předpisů a vykazováním, zajišťováním dodržování daňových předpisů, spolupráce na přípravě přiznání k Dani z příjmů a příprava přiznání k DPH a dani z nemovitosti,
- Vypracování a udržování účetních zásad, postupů a vnitřních kontrol k zajištění souladu s regulačními požadavky na ochranu majetku společnosti,
- Dohled a řízení účetního týmu, delegování odpovědností, poskytování poradenství a dohled nad jeho prací s cílem zajistit přesné a efektivní finanční operace.
Požadovaná kvalifikace:
- Bakalářský titul v oblasti účetnictví/financí
- Min. 3 roky praxe v oblasti účetnictví a/nebo financí
- Anglický jazyk - úroveň pokročilý B2
- Microsoft office - úroveň pokročilý
- Znalost US GAAP/IFRS výhodou
- CPA (certifikovaný účetní) nebo rovnocenná certifikace výhodou
- Zkušenost s vedením menšího týmu podřízených
Osobnostní předpoklady:
- Dovednosti v oblasti řízení změn a zlepšování procesů
- Dobré počítačové dovednosti, zejména v Excelu
- Zkušenosti s prací v týmu
- Silné analytické schopnosti a kritické myšlení
- Komunikační dovednosti
Co nabízíme?
- Příležitost pracovat pro jeden z největších řetězců na světě.
- Komplexní balíček benefitů, který zahrnuje: příspěvek na mobilní telefon, příspěvek na vzdělávání a volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, notebook, příspěvek na dopravu a mnoho dalších...
- Bezplatné služby odborného psychologického poradenství zaměřené na podporu celkové pohody a duševního zdraví
- Finanční bonus za doporučení kandidáta
- Kurzy anglického jazyka
- Multisport karta
- Možnost práce z domova
- 3 dny sick days ročně
- 25 dnů placené dovolené pro každého
- Příležitosti k růstu
- A spousta drobností během roku
Nabízíme
Mobilní telefon
Sleva na firemní výrobky/služby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Možnost občasné práce z domova
13. plat
Požadujeme
Vysokoškolské / univerzitní
Angličtina (Středně pokročilá)
Informace o firmě
Mekáč není jen obyčejná škola – je to místo, kde se tvůj život stává dobrodružstvím. U nás nejsou hranice, jen příležitosti. Co takhle se stát manažerem? V Mekáči to není jen sen – je to realita. Plánuj směny, ved tým, rozvíjej se a motivuj své vrstevníky. První kroky na cestě k úspěchu začínají u hranolek, ale ve dvaceti můžeš už vést celou restauraci. A nejen to – staneš se žádaným artiklem pro společnosti, které hledají mladé lidi s komunikačními dovednostmi, schopností rozhodování a zodpovědností. Začít v Mekáči je snadné. Mrkni na web nebo zajdi rovnou do restaurace. Ať už budeš pracovat u hranolek nebo se postupně vypracuješ na manažera, bude to pro tebe skvělá zkušenost! Všechno ti ukážeme, aby jsi získal/a #SkillsForLife. Hodně štěstí!